فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جا سکتی ہے ، کھو فائلوں کو بازیافت کیسے کریں

55 2021-05-02 12:25

 


ایک

بہت ساری وجوہات ہیں جن کی وجہ سے فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جا سکتی ہے۔ ہم صرف ایک ایک کرکے ممکنہ حل تلاش کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر مسئلے کی اصل وجہ معلوم کی جاسکے تو ، اس مسئلے کو حل کرنا آسان ہے۔ مندرجہ ذیل ایڈیٹر آپ کو فلیش ڈرائیو کو حل کرنے کے کچھ طریقے بتائے گا جس سے مسئلہ نہیں کھل سکتا ، مجھے امید ہے کہ یہ سب کے لئے مددگار ثابت ہوگا۔

جب ہمارا کمپیوٹر فلیش ڈرائیو میں پلگ گیا ، لیکن پتہ چلا کہ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے ، تو براہ کرم اس وقت گھبرائیں نہیں ، اگر فلیش ڈرائیو نہیں کھل سکتی ہے تو میں کیا کروں؟
آپ کو اس مسئلے کو حل کرنے کا طریقہ سکھائیں کہ کمپیوٹر فلیش ڈرائیو نہیں کھول سکتا۔

 1
فلیش ڈرائیو پر دائیں کلک کریں اور پراپرٹیز پر کلک کریں۔ پاپ اپ خواص ونڈو میں ، ٹولس اسٹارٹ چیک پر کلک کریں۔ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جانے کی سب سے سیدھی وجہ یہ ہے کہ فائل سسٹم خراب ہوگیا ہے۔ اس کا عام طریقہ یہ ہے کہ ڈسک کی مرمت کی جائے۔ "ہٹنے والا ڈسک" پر دائیں کلک کریں اور پاپ اپ سیاق و سباق کے مینو میں سے "پراپرٹیز" منتخب کریں۔

2
پھر کھولی ہوئی ونڈو میں موجود "ٹولز" والے ٹیب پر سوئچ کریں ، "خرابی چیک اسٹارٹ چیک" کے بٹن پر کلک کریں ، پاپ اپ ونڈو میں دونوں اشیاء کو چیک کریں ، اور آخر میں ڈسک کی خرابیوں کی جانچ اور مرمت کیلئے "اسٹارٹ" بٹن پر کلک کریں۔
مرمت مکمل ہونے کے بعد ، آپ فلیش ڈرائیو کھولنے کی کوشش کر سکتے ہیں!

3
جب مذکورہ بالا طریقہ فلیش ڈرائیو کو کھولنے میں ناکام ہوجاتا ہے تو ، اسے فلیش ڈرائیو کی شکل دینے کی سفارش کی جاتی ہے۔ "ہٹنے والا ڈسک" پر دائیں کلک کریں اور پاپ اپ رائٹ کلک مینو میں "فارمیٹ" منتخب کریں۔ کھلنے والی "فارمیٹ" ونڈو میں ، "کوئیک فارمیٹ" کو چیک کریں اور "اسٹارٹ" بٹن پر کلک کریں۔

4
مذکورہ بالا کاروباری کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے بعد ، اگر فلیش ڈرائیو اب بھی عام طور پر نہیں کھولی جاسکتی ہے تو ، فلیش ڈرائیو کو USB پورٹ میں پلگ کرنے کی کوشش کریں۔ ایک ہی وقت میں ، یہ یقینی بنائیں کہ کمپیوٹر موبائل اسٹوریج سے متعلق سیٹنگ کے اختیارات غیر فعال نہیں ہیں۔ دیکھنے اور ترتیب دینے کے مخصوص طریقے: "چلائیں" ڈائیلاگ باکس کھولیں اور گروپ پالیسی مینیجر میں داخل ہونے کے لئے "gpedit.msc" کمانڈ درج کریں۔

5
گروپ پالیسی مینیجر ونڈو میں ، "انتظامیہ ماڈیول" → "سسٹم" → "ہٹنے والے اسٹوریج تک رسائ" پر کلک کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ "ہٹنے والا ڈسک: پڑھنے کی اجازت سے انکار کریں" اور "تمام ہٹنے والا ڈسک: پڑھنے کی اجازت سے انکار کریں"۔ "دونوں آئٹمز کو" تشکیل شدہ نہیں "یا" غیر فعال "پر سیٹ کیا گیا ہے۔ اگر ایسا نہیں ہے تو ، متعلقہ آئٹم پر ڈبل کلک کریں ، پاپ اپ ونڈو میں "غیر فعال" آئٹم کو چیک کریں اور "ٹھیک ہے" پر کلک کریں۔

6
اگر مذکورہ طریقوں کے بعد بھی فلیش ڈرائیو اب بھی نہیں کھولی جاسکتی ہے تو ، آپ مرمت کا کام انجام دینے کے لئے صرف فلیش ڈرائیو ماس پروڈکشن ٹول استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ بھی فلیش ڈرائیو کی ناکامیوں کو حل کرنے کا سب سے مؤثر طریقہ ہے۔

 


جب ہمارا کمپیوٹر فلیش ڈرائیو میں پلگ گیا ، لیکن پتہ چلا کہ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے ، تو براہ کرم اس وقت گھبرائیں نہیں ، اگر فلیش ڈرائیو نہیں کھل سکتی ہے تو میں کیا کروں؟ شروعات آپ کو اس مسئلے کو حل کرنے کا طریقہ سکھاتی ہے کہ کمپیوٹر فلیش ڈرائیو نہیں کھول سکتا۔
 1. فلیش ڈرائیو پر دائیں کلک کریں اور پراپرٹیز پر کلک کریں ، پاپ اپ پراپرٹیز ونڈو میں "ٹولز"۔ "اسٹارٹ چیک" پر کلک کریں ، پاپ اپ چیک ڈسک ونڈو میں موجود تمام آپشنز کو چیک کریں ، اور پھر اسٹارٹ پر کلک کریں ، جیسا کہ دکھایا گیا ہے۔ اعداد و شمار:
 
2. فلیش ڈرائیو کو کھولنے کی کوشش کریں کہ آیا یہ اب بھی نہیں کھولی جاسکتی ہے ، پھر نیچے دیئے گئے طریقہ کار پر عمل کریں ، رن ونڈو کھولنے کے لئے ون + آر شارٹ کٹ کی بٹن دبائیں ، اور جی پی پیڈ ڈاٹ ایم ایس سی درج کریں ، جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے: ہوم فلیش ڈرائیو

In. "لوکل گروپ ایڈیٹر" میں ، "انتظامیہ ماڈیول سسٹم سے ہٹنے والا اسٹوریج رسائی" پر کلک کریں اور دائیں طرف کی فہرست میں "ہٹنے والا ڈسک: پڑھنے کی اجازت سے انکار کریں" اور "تمام ہٹنے والا ڈسکس:" تلاش کریں۔ اجازت "دو اشیاء ، جیسا کہ شکل میں دکھایا گیا ہے: فلیش ڈرائیو کا گھر

4
مندرجہ بالا دونوں اشیاء کو بالترتیب کھولیں ، ان کی تشکیل کو "غیر مرتب شدہ" یا "غیر فعال" میں تبدیل کریں ، اور "ٹھیک ہے" پر کلک کریں ، جیسا کہ اعداد و شمار میں دکھایا گیا ہے:
اگر کمپیوٹر فلیش ڈرائیو نہیں کھول سکتا تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ بہت سارے حل ہیں۔ مندرجہ بالا دو طریقے ہمارے مشترکہ طریقے ہیں۔ اگر بیرونی مرمت سافٹ ویئر کی مدد کے بغیر فلیش ڈرائیو دوبارہ نہیں کھولی جاسکتی ہے تو میں کیا کروں؟ فلیش ڈرائیو کا مسئلہ حل کریں؟ بس ان عام طریقوں کو آزمائیں۔


 تین: فارمیٹنگ کی وجہ بتاتے ہوئے ، فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے
اسٹوریج ڈیوائسز جیسے فلیش ڈرائیو ، موبائل ہارڈ ڈسک ، ایس ڈی کارڈ ، وغیرہ کو ڈبل کلک کر کے نہیں کھولا جاسکتا ہے ۔اگر فوری طور پر فارمیٹ ظاہر ہوتا ہے تو میں کیا کروں؟ مجھے کیا کرنا چاہئے اگر میں اسے فارمیٹ کرنے کی ہمت نہیں کرسکتا کیوں کہ وہاں USB فلیش ڈرائیو میں موجود اہم ڈیٹا موجود ہے اور ڈیٹا کا بیک اپ نہیں لیا گیا ہے۔ اس صورتحال سے گھبرائیں نہیں ، فلیش ڈرائیو کے مسئلے کو حل کرنے کا طریقہ سکھانے کے لئے یہ ایک چھوٹا سا ایڈیٹر ہے جس کو کھولنے اور فوری شکل دینے کا طریقہ نہیں ہے۔
فارمیٹ کا اشارہ کرتے ہوئے ، فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے

فلیش ڈرائیو ایک بہت مقبول ڈاٹا اسٹوریج ڈیوائس ہے۔ اس کی چھوٹی سی شکل ، بڑی ذخیرہ کرنے کی جگہ ، اور آسان نقل و حمل ہے ، جو اسے اسٹوریج کا ایک مقبول ٹول بنا دیتا ہے۔ روزانہ دفتر میں ہو یا روزمرہ کی زندگی ، آپ فلیش ڈرائیو دیکھ سکتے ہیں۔ چونکہ فلیش ڈرائیو اکثر عام اوقات میں کثرت سے استعمال کی جاتی ہے ، لہذا صارفین کو اکثر فلیش ڈرائیو سے متعلق مختلف پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔سب سے عام بات یہ ہے کہ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے اور فارمیٹنگ کے لئے اشارہ کرتی ہے۔

کمپیوٹر کے USB پورٹ میں فلیش ڈرائیو داخل کرنے کے بعد ، جب آپ فائل مینیجر کو کھولتے ہیں تو آپ فلیش ڈرائیو کا ڈرائیو لیٹر دیکھ سکتے ہیں۔ جب صارف فلیش ڈرائیو کو کھولنے کے لئے فلیش ڈرائیو پر ڈبل کلک کرتا ہے تو ، فلیش ڈرائیو نہیں ہوسکتی ہے۔ کھول دیا گیا ، اور سسٹم نے ایک ونڈو پاپ اپ کردی جس میں کہا گیا ہے کہ "ڈرائک کے ڈسک K: اسے استعمال کرنے سے پہلے فارمیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ کیا آپ اسے فارمیٹ کرنا چاہتے ہیں" یا "ڈسک میں ڈسک ایچ فارمیٹ نہیں ہے۔ کیا آپ اسے فارمیٹ کرنا چاہتے ہیں؟ ابھی؟"

اس وقت ، اگر آپ "فارمیٹ ڈسک" کے بٹن پر کلک کرتے ہیں تو ، یہ سسٹم فارمیٹنگ ونڈو پاپ اپ کرے گا۔ فائل سسٹم کو منتخب کرنے کے بعد ، فلیش ڈرائیو کو فارمیٹ کرنے کے لئے اوکے پر کلک کریں۔ تاہم ، فارمیٹنگ سے فلیش ڈرائیو میں ڈیٹا کو نقصان پہنچے گا۔ اگر فلیش ڈرائیو میں موجود ڈیٹا اہم ہے تو اسے فارمیٹ نہ کریں۔

فلیش ڈرائیو فارمیٹ کی گئی ہے ، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ فارمیٹنگ کا مسئلہ مختلف وجوہات کی بناء پر ہوسکتا ہے۔ مختلف صارفین مختلف صورتحال کا سامنا کرتے ہیں ، لہذا وجوہات ایک جیسی نہیں ہوں گی۔ یہاں ایڈیٹر حوالہ کی کچھ عمومی وجوہات کی فہرست دیتا ہے۔

 فلیش ڈرائیو ٹوٹ گئی ہے ، جسمانی ناکامی۔ مثال کے طور پر ، فلیش ڈرائیو کو گرا دیا گیا ہے اور فلیش ڈرائیو عام طور پر استعمال نہیں کی جاسکتی ہے or یا فلیش ڈرائیو کی کاپی کا معیار اہل نہیں ہے ، اور فلیش ڈرائیو میموری میموری یا مین کنٹرولر کو نقصان پہنچا ہے۔ کمپیوٹر کے USB پورٹ میں ایک مسئلہ ہے۔ کچھ کمپیوٹرز میں ناقص USB پورٹس یا بجلی کی ناکافی فراہمی ہوتی ہے ، جس کی وجہ سے بیرونی آلات جیسے فلیش ڈرائیو عام طور پر استعمال نہیں ہوسکتی ہیں۔ اس صورت میں ، آپ فلیش ڈرائیو کو دوسرے کمپیوٹرز سے مربوط کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ ڈرائیور کے ساتھ ایک مسئلہ ہے۔ اگر کمپیوٹر ڈرائیور خراب ہوچکا ہے یا بوڑھا ہے تو ، یہ بھی اس پریشانی کا سبب بن سکتا ہے۔ ڈرائیور کو اپ ڈیٹ کرنے کی تجویز کی جاتی ہے۔ فلیش ڈرائیو پر تقسیم کو نقصان پہنچا ہے۔ کمپیوٹر سے فلیش ڈرائیو انپلگ کرنے سے پہلے "ہارڈویئر اور ایجیکٹ میڈیا کو محفوظ طریقے سے ہٹائیں" پر کلک کرنے میں ناکامی ، جس سے تقسیم کو نقصان ہوتا ہے۔ وائرس یا مالویئر نقصان وائرس یا مالویئر فلیش ڈرائیو پر موجود اہم ڈیٹا کو ختم کردیتے ہیں ، جس کی وجہ سے عام طور پر ڈیٹا تک رسائی حاصل نہیں ہوتی ہے۔

فارمیٹنگ حل کا اشارہ کرتے ہوئے ، فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے

اگر فلیش ڈرائیو میں موجود ڈیٹا اہم ہے اور اعداد و شمار کا بیک اپ نہیں لیا گیا ہے ، تو پھر صحیح آزادی کا عمل ہونا چاہئے: فلیش ڈرائیو سے ڈیٹا کو بحال کریں ، اور پھر فلیش ڈرائیو کے مسئلے کی اصلاح کریں۔

نوٹ: فلیش ڈرائیو سے متعلق اعداد و شمار کی بازیابی سے پہلے ، فلیش ڈرائیو پر چک ڈسک آپریشن نہ کریں ، کیونکہ اکثر چک ڈسک صرف زیادہ سے زیادہ مرمت کرتا ہے ، جس سے ڈیٹا کی بازیابی کا اثر سنجیدگی سے متاثر ہوتا ہے۔

جب فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جا سکتی ہے اور پرامپٹ فارمیٹ ہوا ہے تو فلیش ڈرائیو سے ڈیٹا کی بازیافت کیسے کریں؟ بظاہر پیچیدہ مسئلہ دراصل بہت آسان ہے۔ جب تک آپ قابل اعتماد بحالی سافٹ ویئر استعمال کرتے ہیں ، عام صارف آسانی سے فلیش ڈرائیو کی بازیابی کے اعداد و شمار کے مسئلے کو حل کرسکتے ہیں۔ آئیے فلیش ڈرائیو سے اعداد و شمار کی بازیافت کے عمل پر ایک نظر ڈالیں:

مرحلہ 1: فلیش ڈرائیو کو کمپیوٹر کے USB پورٹ میں داخل کریں تاکہ کمپیوٹر فلیش ڈرائیو کو پہچان سکے ، اور پھر کمپیوٹر پر ڈیٹا ریکوری سافٹ ویئر ڈسک جینس کو چلا سکے۔
ڈسک جینس ایک طاقتور ڈیٹا فنکشنز کے ساتھ ایک طاقتور پارٹیشن مینجمنٹ اور ڈیٹا ریکوری سافٹ ویئر ہے اور اسٹوریج کے مختلف ڈیوائسز سے ڈیٹا کو کھو جانے کی دشواریوں کو نبھا سکتا ہے

مرحلہ 2: ڈسک جینس سافٹ ویئر کے بائیں جانب فلیش ڈرائیو منتخب کریں (یہاں آپ کو فلیش ڈرائیو ماڈل ، RD1 + سیریل نمبر حصہ منتخب کرنے کی ضرورت ہے) ، اور پھر "بازیافت فائل" کے بٹن پر کلک کریں۔
نوٹ: فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے اور فارمیٹنگ کے لئے اشارہ کرتی ہے ، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ فلیش ڈرائیو میں موجود پارٹیشن خراب ہوگیا ہے۔ تقسیم کا نقصان تقسیم کا نقصان نہیں ہے ، لہذا یہاں کھوئے ہوئے پارٹیشنز کو تلاش کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

مرحلہ 3: بازیابی کے موڈ کو منتخب کریں اور "اسٹارٹ" بٹن پر کلک کریں۔
اگر آپ فلیش ڈرائیو کا مکمل گہرا اسکین کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو ایک ہی وقت میں "مکمل بازیابی" اور "معلوم فائل کی اقسام کے لئے ایکسٹرا اسکین" کے اختیارات کو چیک کرنے کی ضرورت ہے addition اس کے علاوہ ، اگر آپ فائل سسٹم کی قسم کو جانتے ہو فارمیٹنگ کے لئے اشارہ کرنے سے پہلے فلیش ڈرائیو ، آپ مسئلہ پیش آنے سے پہلے فلیش ڈرائیو کی فائل سسٹم کی قسم کا انتخاب کرنے کے لئے "ایڈوانسڈ" "آپشنز" کے بٹن پر کلک کرسکتے ہیں ، جس سے بحالی کی کارکردگی بہتر ہوسکتی ہے۔

مرحلہ 4: فائل کا پیش نظارہ کریں اور فیصلہ کریں کہ فائل کو عام طور پر بحال کیا جاسکتا ہے۔
ڈسک جینیوس اسکین کے دوران پائی جانے والی فائلوں کی فہرست بنائے گا اور اسکین کے نتائج کو حقیقی وقت میں اپ ڈیٹ کرے گا۔ صارفین اسکیننگ کے دوران یا اس کے بعد دستاویزات کا پیش نظارہ کرسکتے ہیں۔ فائل کا پیش نظارہ کرکے ، آپ فوری طور پر اس فائل کو ڈھونڈ سکتے ہیں جسے آپ بازیافت کرنا چاہتے ہیں اور اس بات کا تعین کرسکتے ہیں کہ فائل کو نقصان پہنچا ہے یا نہیں۔ اس طرح ، اصل بحالی سے پہلے ، آپ کوائف وصولی کی کامیابی کی شرح پوری طرح سے سمجھ سکتے ہیں۔

مرحلہ 5: مطلوبہ دستاویزات نکالیں۔ اسکین کے نتائج میں جو فائلیں آپ بازیافت کرنا چاہتے ہیں ان پر نشان لگائیں ، پھر ماؤس پر دائیں کلک کریں اور "مخصوص فولڈر میں کاپی کریں" کو منتخب کریں۔ لہذا آپ بازیافت شدہ ڈیٹا کو بچانے کے لئے ایک مقام کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

مرحلہ 6: بازیافت شدہ ڈیٹا کو چیک کریں۔ اگر آپ کو یقین ہے کہ ڈیٹا بازیافت ہوا ہے تو ، آپ فلیش ڈرائیو کو فارمیٹ کرنے کے لئے ڈسک جینئس استعمال کرسکتے ہیں۔ فارمیٹنگ کے بعد ، فلیش ڈرائیو کو عام طور پر کھولا جاسکتا ہے اور ڈیٹا کو اسٹور کیا جاسکتا ہے۔
خلاصہ

جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے ، اگر آپ کو یہ مسئلہ درپیش ہے کہ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے اور فارمیٹنگ کا اشارہ کرتی ہے تو گھبرائیں نہیں اور فلیش ڈرائیو کو فارمیٹ نہ کریں۔ عام طور پر ، جب تک کہ فلیش ڈرائیو میں کوئی سنجیدہ جسمانی ناکامی نہیں ہے ، فلیش ڈرائیو میں موجود ڈیٹا کو جزوی یا مکمل طور پر بحال کیا جاسکتا ہے۔ جب فلیش ڈرائیو میں موجود ڈیٹا کامیابی کے ساتھ بحال ہوجاتا ہے تو ، آپ خراب ہونے والی تقسیم کی مرمت کے ل the فلیش ڈرائیو کو فارمیٹ کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

چار

فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے ، یہ ٹوٹی نہیں ہے ۔میں آپ کو اسے انجام دینے کے تین طریقے سکھائوں گا۔
عام طور پر ، فلیش ڈرائیو کو ڈبل کلک کرکے نہیں کھولا جاسکتا ہے ، زیادہ تر اس وجہ سے کہ فلیش ڈرائیو کا فائل سسٹم خراب ہوگیا ہے۔ لہذا یہاں تک کہ اگر وائرس کو حذف کردیا گیا ہے ، تو پھر بھی ڈبل کلک کرنے سے کھلنے میں ناکام ہوجاتا ہے ، اور پروگرام کو کھولنے کے لئے انتخاب کرنے کے لئے ایک ڈائیلاگ باکس ظاہر ہوتا ہے۔

آسان طریقہ یہ ہے کہ: فلیش ڈرائیو کے آئکن پر دائیں کلک کریں -> پراپرٹیز -> ٹولز -> جانچ پڑتال کریں -> خود بخود فائل سسٹم کی غلطیوں کو ٹھیک کریں -> اسٹارٹ کریں ، اور مرمت جلد ہی مکمل ہوجائے گی۔ ہا ہا ہر کوئی اسے آزما سکتا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ یہ مکینیکل ہارڈ ڈرائیوز کے لئے کارآمد ہے۔

اس کے علاوہ ، اگر آپ فلیش ڈرائیو کے آئکن پر دائیں کلک کرتے ہیں تو ، آٹو پلے کا آپشن ظاہر ہوگا ، جو عام طور پر ایک وائرس کی علامت ہوتا ہے۔

حل:
اگر فائل Autorun.inf میں کوئی پریشانی ہے تو ، اسے منسوب کریں اور اسے حذف کریں ، پھر رجسٹری میں autorun.inf کے ذریعہ اشارہ کردہ فائل کی تلاش کریں ، اور اسے تلاش کرنے کے بعد ذیلی آئٹم شیل کو حذف کریں ، اور پھر ڈرائیو کر سکتے ہیں۔ کھولا جائے۔ اسٹارٹ رن اور "ریجڈٹ" (رجسٹریشن) درج کریں ، ڈائیلاگ باکس ڈھونڈنے کے لئے "Ctrl + F" استعمال کریں اور شیل سبکی کو دیکھنے کے لئے "autorun.inf" درج کریں ، پھر ڈیلیٹ پر ڈیلیٹ کریں۔

اگر ہر پارٹیشن میں اوٹورون ڈاٹ ایف جیسی پوشیدہ فائلیں موجود ہیں تو ، کمپیوٹر کو حذف کرنے کے بعد اسے دوبارہ شروع کرنا بہتر ہے۔

2. فائل کی قسم میں افتتاحی طریقہ کو دوبارہ ترتیب دیں (XP کو مثال کے طور پر لیں)

میرے کمپیوٹر ٹولز - فولڈر کے اختیارات فائل کی فائل کو کھولیں ، اور "ڈرائیو" یا "فولڈر" تلاش کریں (جس میں سے کسی ایک کا انتخاب آپ اس مسئلے پر منحصر ہے جس کا آپ سامنا کر رہے ہیں۔ اگر آپ ڈبل کلک کر کے ڈرائیو نہیں کھول سکتے ہیں تو ، "ڈرائیو" کو منتخب کریں۔ "اور ہٹ کریں اگر آپ فولڈر نہیں کھولتے ہیں تو ،" فولڈر "منتخب کریں)۔ ذیل میں "ایڈوانسڈ" پر کلک کریں ، "فائل میں ترمیم کریں" ڈائیلاگ باکس میں ، "نیا" ، آپریشن میں "کھلے" کو پُر کریں (اگر یہ "کھلا" ہے تو یہ اپنی مرضی سے پُر کیا جاسکتا ہے اور یہ دوسرے نامعلوم افراد کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ مثال کے طور پر ، فائلیں موجود ہیں ، یہ ٹروجن ہارس کی طرف اشارہ کرسکتا ہے ، "ترمیم کریں" کو منتخب کریں) ، آپریشن انجام دینے کے لئے استعمال ہونے والی ایپلیکیشن میں ایکسپلورس ایکسکس کو پُر کریں ، اور تصدیق کریں۔ پھر "فائل کی قسم میں ترمیم کریں" ونڈو پر واپس جائیں ، "کھولیں" کو منتخب کریں ، اسے پہلے سے طے شدہ قدر کے طور پر مقرر کریں ، اور تصدیق کریں۔ اب یہ تقسیم یا فولڈر کھول کر دیکھیں کہ آیا یہ معمول پر آگیا ہے؟

3. رجسٹری قانون:
الف تقسیم کو کھولنے کے لئے ڈبل کلک نہیں کرسکتے ہیں
اسٹارٹ رن-اینٹر ریجیٹٹ ، [HKEY_CLASSES_ROOT \ Drive \ شیل] ڈھونڈیں اور شیل کے نیچے سے تمام مشمولات کو حذف کریں ، پھر رجسٹری بند کریں ، ریفریش کرنے کے لئے کی بورڈ پر F5 دبائیں ، اور دیکھنے کیلئے پارٹیشن پر ڈبل کلک کریں۔
ب. فولڈر کھولنے کے لئے ڈبل کلک نہیں کرسکتے ہیں
اسٹارٹ رن-اینٹر ریجیٹٹ ، [HKEY_CLASSES_ROOT \ ڈائرکٹری \ شیل] ڈھونڈیں اور شیل کے نیچے موجود تمام مواد کو حذف کریں ، پھر رجسٹری بند کریں ، ریفریش کرنے کے لئے کی بورڈ پر F5 دبائیں ، اور دیکھنے کے لئے پارٹیشن پر ڈبل کلک کریں۔
فلیش ڈرائیو ہمیشہ بہت ساری جگہوں پر استعمال کی جائے گی۔ مختلف کمپیوٹرز میں وائرس کے پوشیدہ خطرات پائے جائیں گے۔ یہ ناگزیر ہے کہ بہت ساری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑے گا۔یہ آزمانے کے لئے ان طریقوں کا استعمال کریں۔

 

فائیوس

فلیش ڈرائیو ایک ان ٹول میں سے ایک ہے جسے ہم فائلوں کو منتقل کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ حال ہی میں ، بہت سے دوستوں نے پایا ہے کہ فلیش ڈرائیو استعمال کرتے وقت ، وہ اسے ڈبل کلک سے نہیں کھول سکتے ہیں۔ بہت سے دوست یہ سمجھتے ہیں کہ ان کی فلیش ڈرائیو ٹوٹ گئی ہے۔ در حقیقت ، ہمیں صرف مسئلے کو تلاش کرنے میں محتاط رہنے کی ضرورت ہے آئیے اس مسئلے پر ایک نظر ڈالیں۔ اس مسئلے کو کیسے حل کیا جائے کہ فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے۔

فلیش ڈرائیو ایک آفس ٹولز میں سے ایک ہے جسے ہم اکثر اپنے روزمرہ کے کام میں استعمال کرتے ہیں۔فلش ڈرائیو استعمال کرنے کے عمل میں ، ہمیں اکثر کچھ صورتحال کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔مثال کے طور پر ، جب ہمارا کمپیوٹر فلیش ڈرائیو میں پلگ کرتا ہے تو ، ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ فلیش ڈرائیو نہیں ہوسکتی ہے۔ کھول دیا گیا اور فلیش ڈرائیو نہیں کھولی جاسکتی ہے۔ کیسے کھلنا ہے

·